13 Şubat 2016 Cumartesi

Blog Toplam Görüntüleme Sayacı Ekleme ( Resimli ve Kolay Anlatım)


                                     Blog Toplam Görüntüleme Sayacı Ekleme

Bir çok blog sahibinin bildiği ve eklenmesi çok kolay olan toplam sayfa gadgeti ekleme nasıl
yapılmaktadır çok kısa ve pratik yolla anlatacağım.

Eğer blog işine yeni girmişsniz bunu yapmayı bilmemeniz çok doğal,gadget ekleme gayet
 
basit bir iştir.

Şimdi adım adım gadgetimizi ekleyelim.

                                  1.Adım: kontrol panelinde  YERLEŞİM kısmını tıklıyoruz.
 
2.Adım: Yerleşim açıldıktan sonra panelde bulunan GADGET EKLE'yi tıklayıp açıyoruz.
 
3.Adım: Gadget'i tıkladıktan sonra karşımıza alttaki tüm gadgetlerin bulunduğu pencere açılır.
 
 
 
4.Adım:Açılan gadgetler penceresinde Blog istatistikleri yanındaki + işaretini tıklayıp, sayaç şekillerini açınız. Alttaki resim.
Burada istediğiniz sayaç türünü tercih edip , kutucuğunu işaretleyin ve KAYDET butonunu tıklayınız ve sayacınızın nerede görünmesi hoşunuza gidiyorsa sürükleyip oraya bırakın, iyi günlerde kullanınız

8 yorum:

  1. çok iyi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel bilgi için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Web sitenizin daha fazla ziyaretçi almasını istiyorsanız bu makalemi okumanızı tavsiye ederim . https://sorununcevabiburada.blogspot.com.tr/2018/01/blogger-hit-arttrma-yontemleri.html

    YanıtlaSil
  4. Oldukça güzel çalışıyor, bloguma ekledim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel bilgi için teşekkürler.
    http://kitaptandizgeler.blogspot.com için ekledim. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler
    especiallycat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim.Faydalandım.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler. devamını da bekliyoruz

    YanıtlaSil