22 Ocak 2016 Cuma

Blogger'de Mülk Doğrulaması Yapmak ,Kolay ve Resimli Anlatım

Blogger’de  Mülk Doğrulama Yapmak / Webmaster Tools Kullanımı
Eğer bir web sitesi yada blog sahibiyseniz , sitelerinizdeki problemleri anında görebilir ve sahip 

olduğunuz blog yada sitenizin arama sonuçlarını düzeltip sitenizi aramalarda yukarılara 

çıkarabilirsiniz.
Site yada blogunuzu doğrulamak için önce gmail hesabınızla oturumu açın.
Web yöneticisi araçlarını tıklayın  karşınıza aşağıdaki sayfa açılacaktır.
                                                       Resimleri Büyütmek İçin Üzerine Tıklayın 

"Mülk Ekle" yazan yere blogunuzun URL'sini kopyayayıp yapıştırınız ve MÜLK EKLE kısmına tıklayıp

devam ediniz.

                                           Şimdi aşağıdaki  sayfa açılacaktır.
Karşınıza çıkan seçeneklerden bana göre en basit doğrulama ALTERNATİF YÖNTEMLER'i tıklayın.

Çıkan seçeneklerden HTML etiketi seçeneğini işaretleyip tıklayınız. Burada açılan kodu kopyalayınız

 ve blog'unuzun kontrol panelinde sol taraftaki menüde ŞABLON ardında HTML'yi düzenleyi tıklayınız.

Karşınıza kodlar çıkacaktır.

Kodların içinde ilk <head> kodunun hemen altına Kopyaladığınız HTML etiketi kodunu yapıştırınız. 

Ve şablonu kaydet butonunu tıklayınız.

                                                            Bu şekilde yapınız
Head'ın altındaki koyu renkli kodlar yapıştırdığım kodlardır.

Bu işlemleri yaptıysanız HTML kodunu kopaladığınız yere dönün ve doğrula'yı tıklayınız. Karşınıza

başarıyla doğrulandı bilgisi çıkacaktır. Mülkünüz olan site yada blogger'iniz doğrulanmıştır.

Artık blogunuzu web yönetim panelinde takip edebilirsiniz.

Kolay gelsin....

7 yorum:

  1. teşekkürler :D güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hiç bir yerde bulamamıştım :D

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler...

    https://evrimyolu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çook teşekkür ederim.. bloğumu doğrulatmak için bir haftadır araştırmadaydım bana sadece siz yardım edebildiniz.. Sade ve anlaşılır anlatımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil