25 Ocak 2016 Pazartesi

Blogger'e Yönetici Yada Yazar Atamak ve Değiştirmek Nasıl Yapılır ?

                                              Yönetici ve Yazar Atama ve Değiştirme

Merhaba blog sahipleri!

Bir çok blog yazarı ve sahibi , bloglarında yaptıkları işlere katkı sağlamaları için yeni yazar

atamak ister yada yöneticilerini değiştirmek ister.

Blogger'e Yönetici Yada Yazar Atamak ve Değiştirmek oldukça kolay bir işlemdir.

Şimdi yazar atama ve yönetici değişimini adım adım ve resimli olarak anlatacağım, anlatımımda

ayrıntılara inip sizleri sıkacağım için şimdiden kusura bakmayın diyorum. Çünkü bir çok

 arkadaşımız bu işi hiç bilmiyor ve yüzeysel anlatımlarla söz konusu değişimi yapamamaktadır.

1-Adım : Önce blog yönetim panelinde AYARLAR ve altında TEMEL tıklıyoruz.

         
2-Adım : Temel dedikten sonra mevcut yöneticinin altında YAZAR EKLE butonunu tıklayın ,bir

kutucuk açılacak.

                     





3-Adım : Açılan kutucuğa yönetici yada yazar olarak atamayı düşündüğünüz kişinin e-mail'ini yazıp,

YAZAR DAVET ET butonuna tıklıyoruz.

4-Adım : Yazar davet ettikten sonra ,davet edilen kişinin emailine bir mesaj gider , davet edilen kişi

e-mailine gelen bu mesajda DAVETİ KABUL ET butonunu tıklar ve kabul eder.


5-Adım : Davet edilen ,daveti kabul ettikten sonra tekrar yönetim paneline dönüyoruz ve atadığımız

kişinin üzerine tıklıyoruz.  yazar yazan yeri tıkladığımızda YÖNETİCİ VE YAZAR seçenekleri çıkar,

kişiyi yönetici yapmak istiyorsanız YÖNETİCİ ,yazar yapmak istiyorsanız YAZAR yazısını tıklayıp

işlemi bitiriyoruz.







6-Adım : Atadığınız kişinin yazı yazması için e-maili ile giriş yapması gerekir.

Yazar sadece yazı yazabilir. Yönetici blog'un her türlü değişim ve kontrolünü sağlar.

Kolay gelsin....


5 yorum:

  1. Blogger'da blogunuza sizin dışınızda bir yazar eklemek istiyorsanız bu işlem birkaç adım ile mümkün.
    Blogger Blogunuza Yazar Ekleme

    YanıtlaSil
  2. yönetici yapmak istediğimde hata veriyor yönetici yaptırmıyor

    YanıtlaSil
  3. Yönetici yaptığımda hata veriyor

    YanıtlaSil
  4. yazar davetiyesi gönderiyorum arkadaşlar hata verdiğini söylüyorlar sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil