15 Şubat 2016 Pazartesi

Bloggerde İki Sütun nasıl Yapılır ? Kolay ve Pratik Yöntemle resimli Anltım

                                            Blogere Sağ ve Sol Sütun Yapmak
Blog sahipleri genellikle sağa ve sola menüler yaparak bloglarının görselliğini

zenginleştirmek isterler.

Bu işlem oldukça basittir , ancak yeni başlayanlar için sorun teşkil edebilir.

Burada yeni başlayanlar için bloğumuzun sağına ve soluna menüler nasıl yerleştirilir

 adım adım anlatacağım.

Ayrıca bunu yaparken bloğumuzu  renklendirmeyi de öğreneceğiz.
                        
                                                           Başlayalım
Adım1: Öncelikler altta gördüğünüz gibi blog yönetim panelinde ŞABLON daha sonra ÖZELLEŞTİR butonlarını tıklıyoruz.
Adım2: Özelleştir tıkladığınızda karşınıza yeni bir pencere açılır. Açılan pencerede sol üst tarafta YERLEŞİM yazan kısmı tıklıyorsunuz ve alttaki, gibi şablonlar çıkacak karşınıza. Çıkan şablonların hangisini tercih ediyorsanız üzerine tıklayıp uygula butonuna basınız ve daha sonra Yerleşim yazısının üzerindeki GENİŞLİKLERİ AYARLA  kısmına basarak sağ ve sol genişliklerini istediğiniz şekilde ayarlayınız.

Yine aynı pencerede yer alan ARKA PLAN kısmına tıklayıp bloğunuzun  renklerini ayarlayıp , renklendirebilirsiniz.

İYİ BLOGLAR.
Yazıyı faydalı bulduysanız paylaşınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder