6 Şubat 2016 Cumartesi

Blogger'de Navbar'ı Kaldırmanın En Kolay ve Pratik Yolu Resimli Anlatım

                                             Blogger'de Navbar'ı Kaldırma

Bir çok blog sahibini rahatsız eden ve çok ciddi olmayan bir hava katan navbar kısmını kaldırmak aslında çok kolaydır. Blog'unuza orijinal site havası kazandırmak için , hiç bir şekilde kodlarla uğraşmadan iki adımda navbarı kaldırmayı resimli anlatacağım.

1.YÖNTEM: Ben bu yöntemi öneriyorum. Çünkü bu yöntemde hata yapma olasılığı yoktur.
Blogunuzun yönetim panelinde YERLEŞİM ardında navbar altındaki DÜZENLE kısmına tıklıyoruz.


                                  DÜZENLE'yi tıkladıktan sonra karşınıza alttaki gibi bir pencere açılır.


Bu pencerede en altta KAPALI yazan yeri işaretleyip KAYDET diyoruz. Bu şekilde navbar kaldırma işlemi gerçekleşmiş olur. Bu yöntem ile navbarı gizlemiş oluyoruz, yani kaldırılmıyor, istediğiniz zaman aynı yolu takip edip  tekrar aktifleştirebilirsiniz.

 2.YÖNTEM: Blogunuzun yönetim panelinde ŞABLON ardında HTML'yi Düzenle diyoruz.


Burada HTML kodunun yazılı olduğu kısma gelerek Ctrl+F tuşu ile kodların içinde ]]></b:skin> kodunu aratıp buluyoruz altta verilen kodu bu koddan önce yapıştırıyoruz.

#navbar-iframe {
height:0px;
visibility:hidden;
display:none;
}

Bunu yaptıktan sonra ön izleme yapınız eğer bir problem yoksa güle güle kullanınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder